Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Rozwiązania wypunktowanie ŚNIEŻKA wypunktowanie Nagrody
Zobacz:
 

Nagrody ŚNIEŻKA S.A.

Złote i Srebrne Szpalty dla magazynu „Dekoratorium”

Magazyn „Dekoratorium” uhonorowany został w konkursie branżowym Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Srebrną Nagrodę otrzymała wersja papierowa pisma, zaś Złotą Nagrodę jego internetowe wydanie. Prestiżowe wyróżnienia „Dekoratorium” zdobywa już trzeci rok z rzędu. Uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się 28 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie.


Podobnie, jak w zeszłorocznej edycji konkursu Szpalty Roku, magazyn „Dekoratorium” znalazł się na podium w kategorii PRINT magazynów dla klientów B2C, otrzymując Srebrną Nagrodę za wpisanie produktu w element stylu życia. Wersja internetowa pisma zdeklasowała konkurencję w kategorii DIGITAL Publikacji online i portali, awansując o „jedno oczko” w porównaniu do zeszłorocznego wyniku i zdobyła Złotą Nagrodę za mnóstwo inspiracji zawartych w przejrzystej strukturze.


Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku to konkurs organizowany od 2008 roku przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Celem inicjatywy jest promowanie najlepszych polskich projektów content marketingowych na rynku komunikacji firmowej. W jury konkursowym zasiedli eksperci z dziedziny content marketingu, PR, projektowania prasowego, typografii, fotografii, infografiki oraz dziennikarstwa: Jacek Wasilewski – przewodniczący jury, Paweł Sanowski, Primož Inkret, Aleksander Sala, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski, Rościsław Szwedow.

ACRYL PUTZ Produkt Roku na Białorusi 2006

ACRYL PUTZ START został na Białorusi uznany za "Najlepszy produkt budowlany 2006 roku". Wyróżnienie zostało przyznane firmie "Śnieżka BELPOL" – spółce zależnej FFiL Śnieżka SA, zajmującej się produkcją szpachli na potrzeby białoruskiego rynku.

Business Superbrand 2007

Marka Śnieżka została wybrana jedną z najsilniejszych marek biznesowych Business Superbrands na polskim rynku. Tytuł ten został przyznany przez działającą od 12 lat międzynarodową organizację Superbrands, która w Polsce przeprowadziła już dwa podobne programy: Superbrands oraz CoolBrands. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest niewielkiej liczbie marek (poniżej 5% ogółu marek ocenianych przez Radę Marek). Programy organizacji Suoerbrands są bezpłatne i polegają na wyłonieniu najsilniejszych marek w ponad 70 krajach.

Filary Polskiej Gospodarki 2008

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A zwyciężyła w swoim regionie, zdobywając tytuł Filara Polskiej Gospodarki 2008 roku. Firmy, które otrzymają tytuł są wyłaniane w dwóch etapach. W pierwszym wywiadownia gospodarcza Dun and Bradstreet – na podstawie wskaźników ekonomicznych – przygotuje listę nominowanych firm z każdego województwa. Kolejny etap to głosowanie mieszkańców regionu na wybraną firm. Połączenie oceny ekspertów z głosowaniem mieszkańców pozwala wyłonić przedsiębiorstwa, które – jak FFiL Śnieżka S.A. – prowadzą działalność w sposób uczciwy i przejrzysty, osiągają wyśmienite wyniki finansowe i jednocześnie wykazują się wrażliwością społeczną, reagując na potrzeby okolicznych mieszkańców.

Gazele Biznesu 2004

FFiL Śnieżka SA znalazła się wśród laureatów Rankingu GAZELI BIZNESU 2004 przyznawanym przez dziennik ekonomiczny Puls Biznesu. W gronie nagrodzonych firm znalazły się jedynie te, które konsekwentnie utrzymują szybki dynamiczny rozwój. Celem rankingu jest promowanie firm uczciwych, wiarygodnych i nieukrywających informacji na temat swoich wyników.

Gold Standard 2007

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA otrzymała wyróżnienie w kategorii "Farby" w pierwszej edycji badania GOLD STANDARD – określającego produkty i usługi, które najbardziej satysfakcjonują polskich konsumentów. Śnieżka zdobyła cztery gwiazdki co oznacza satysfakcje powyżej oczekiwań. Co istotne, ocena satysfakcji dokonywana była wyłącznie przez rzeczywistych klientów, czyli tych, którzy skorzystali z danego produktu.

Kupuj Nasze

Polacy uznali farby marki Śnieżka za godne polecenia obcokrajowcom. To ważne wyróżnienie potwierdza wysoka jakość naszych produktów docenioną przez Konsumentów. Badanie przeprowadził TNS OBOP na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie osób powyżej 15 roku życia. Respondenci wskazali w nim marki, z których są dumni i którymi chcieliby się chwalić za granicą. W tym konsumenckim badaniu Śnieżka znalazła się w pierwszej trójce wśród marek z branży budowlanej.

  
"Laur Konsumenta" - Odkrycie Roku 2009

Tytuł „Odkrycie Roku” został ustanowiony 2 lata temu. Jest przyznawany produktom nowym, które w pozytywny sposób zwróciły na siebie uwagę konsumentów. W edycji 2009 tytuł ten przyznano marce MAGNAT.

Mam Dziecko SUPER PRODUKT 2006

FFiL Śnieżka SA otrzymała nagrodę SUPER PRODUKT 2006 przyznawaną przez miesięcznik "Mam dziecko". Wyróżnienie przyznano w kategorii: akcesoria dla dzieci i rodziców za farby i produkty dekoracyjne z serii Disney. Kolekcję doceniono za pomysł pozwalający na zaangażowanie całej rodziny w ozdabianie mieszkania. Zwrócono również uwagę na bardzo ważna cechę wyróżnionych wyrobów – ich hipoalergiczność.

Medal Grand Prix - "Laur Konsumenta 2007"

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA została nagrodzona medalem Grand Prix edycji 2007.

Medal Grand Prix - Laur Konsumenta 2008

Po raz kolejny Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA została nagrodzona medalem Grand Prix edycji 2008.

Nagroda Obserwatora 2006

Nagroda Obserwatora przyznawana jest w pięciu kategoriach: działalność społeczna, gospodarka, kultura, polityka i sport, przy czym w każdej z nich co roku wyróżniona jest tylko jedna osoba. W 2006 w kategorii gospodarka zwyciężył Prezes Zarządu FFiL Śnieżka SA Piotr Mikrut. Został on doceniony za dynamiczne zarządzanie spółką, czego efektem w 2006 było dalsze pasmo rynkowych i giełdowych sukcesów Śnieżki w Polsce i zagranicą.

Najefektywniejsze Polskie Firmy 2004

FFiL Śnieżka SA znalazła się w ścisłej czołówce najefektywniejszych polskich przedsiębiorstw prywatnych. Ranking najefektywniejszych polskich firm został przygotowany przez międzynarodową grupę doradczą CII GROUP, a opublikowany na łamach miesięcznika Businessman Magazine. Śnieżka zajęła medalową 3 pozycję wśród firm z sektora przemysłowego, wśród wszystkich analizowanych przedsiębiorstw (przemysł, usługi, handel) Śnieżka zajęła bardzo dobre 12 miejsce.

Perły Polskiej Gospodarki 2008

FFiL Śnieżka SA zdobyła wyróżnienie w kategorii „Perły Duże” w VI edycji rankingu Perły Polskiej Gospodarki 2008. Ranking powstaje dzięki anglojęzycznemu miesięcznikowi gospodarczemu „Polish Market". Firmy uznane za Perły Polskiej Gospodarki należą do najbardziej rentownych i wydajnych przedsiębiorstw, a ich kondycja finansowa jest poddawana ocenie ekspertów Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Śnieżka po raz kolejny znalazła się w gronie Pereł Polskiej Gospodarki, potwierdzając tym samym swoją stabilną, mocną pozycję na rynku. Jak zaznaczyli organizatorzy, o przyznaniu tytułu FFiL Śnieżka, zdecydowały: „konsekwentna realizacja polityki i strategii przedsiębiorstwa oraz pozycja lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce”.

Premium Brand - Marka Wysokiej Reputacji 2007

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii "Dom i Biuro". Firma zdobyła 4 na pięć możliwych gwiazdek w swojej kategorii. Biorący w badaniu Premium Brand 2007 konsumenci oraz przedstawiciele biznesu ocenili Śnieżkę pod kontem: zaufania i referencji dla marki, społecznego zaangażowania marki oraz postrzegania firmy jako pracodawcy.

Premium Brand - Marka Wysokiej Reputacji 2008

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. po raz kolejny została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji 2008 w kategorii „Dom i Biuro”. W badaniu oceniano Śnieżkę pod kątem: zaufania i referencji dla marki, informacji w mediach, społecznego zaangażowania marki, postrzegania firmy jako pracodawcy.

Premium Brand - Marka wysokiej reputacji 2010

FFiL Śnieżka SA już po raz kolejny potwierdziła wysoką reputację. W badaniu marek PremiumBrand 2010 zajęła bardzo wysoką 6 pozycję wśród wszystkich nagrodzonych marek, a zdecydowanie najwyższą spośród marek w swojej branży.


PremiumBrand to jedyny w Polsce projekt certyfikujący reputację marek i firm. Prowadzony jest od 2006 roku. Badania były realizowane na przełomie kwietnia i maja 2010r. Metodologia przewidywała badanie marek w 5 wymiarach reputacji: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

Premium Brand - Spółka Wysokiej Reputacji 2008

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została uhonorowana tytułem Spółki Wysokiej Reputacji 2008 w kategorii „Przemysł”. W badaniu oceniano Śnieżkę pod kątem: orientacji na biznes, opinii o zarządzie, rzetelności i wizerunku na rynku inwestycyjnym.

Premium Brand Marka Wysokiej Reputacji 2009

Śnieżka systematycznie trafia do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego. W tym roku Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz czwarty została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.

Premium Brand Spółka Wysokiej Reputacji 2010

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została laureatem trzeciej edycji badania PremiumBrand dla spółek giełdowych. Środowisko biznesowe już po raz trzeci potwierdziło wysoką reputację, jaką na rynku posiada FFiL Śnieżka S.A. przyznając jej statuetkę i certyfikat PremiumBrand Giełda 2010.
 

Celem badania PremiumBrand Giełda jest wskazanie spółek, które cieszą się wysoką reputacją wśród krajowych inwestorów instytucjonalnych. Tytuł Spółki Wysokiej Reputacji 2010 został przyznany w oparciu o badania przeprowadzone na grupie przedstawicieli instytucjonalnych.

Przyjaciel PCK 2004

FFiL Śnieżka SA została wyróżniona przez Zarząd Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża PCK tytułem "Przyjaciela PCK 2004", będącym wyrazem podziękowania za dotychczasowe wsparcie oraz pomoc dla lokalnej organizacji czerwonokrzyskiej.

Śnieżka - Perły Polskiej Gospodarki 2010

FFiL Śnieżka SA zdobyła wyróżnienie w kategorii „Perły Duże” w VIII edycji rankingu Perły Polskiej Gospodarki. Ranking powstaje dzięki anglojęzycznemu miesięcznikowi gospodarczemu „Polish Market".


Firmy uznane za Perły Polskiej Gospodarki należą do najbardziej rentownych i wydajnych przedsiębiorstw, a ich kondycja finansowa jest poddawana ocenie ekspertów Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.


Śnieżka została nagrodzona za konsekwentną realizację polityki i strategii przedsiębiorstwa oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.

Wybór Roku na Ukrainie 2006

Marka Śnieżka - reprezentowana na Ukrainie przez Śnieżka Ukraina Sp. z o.o. – otrzymała na tamtejszym rynku wyróżnienie w konkursie wybór roku.

Wybór Roku na Ukrainie 2008

Marka Śnieżka - reprezentowana na Ukrainie przez Śnieżka Ukraina Sp. z o.o. - otrzymała na tamtejszym rynku wyróżnienie w konkursie „Wybór Roku” w kategorii producent farb i lakierów. Zdobywając aż 31% głosów, Śnieżka pokonała rywali już trzeci rok z rzędu. W wyniku zebranych ocen, spółka nie tylko po raz trzeci została liderem w swojej kategorii, ale też potwierdziła, że jej produkty cieszą się zaufaniem klientów oraz uznaniem ekspertów.

Złote Godło "Laur Konsumenta 2005"

Złote Godło Laur Konsumenta 2005 - nagroda przyznana za wysoką jakość wyrobów. Laur Konsumenta to największy program w kraju, w którym konsumenci wyłaniają co roku najpopularniejsze produkty i marki. Nagroda przyznawana jest przez redakcję Przeglądu Gospodarczego, dodatku informacyjno-promocyjnego Gazety Prawnej.

1   2  >  
wyświetleń: 457455 dodano: 18-10-2011
przez ataciak

Copyright 2013. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito